Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado to trzeci już produkt z tej linii recenzowany na moim blogu. Z tej serii od dłuższego czasu używam szamponu i odżywki. Za całą serią produktów Nature box stoi marka Schwarzkopf & Henkel. Linia dostępna jest w szerokiej gamie z różnymi olejami tłoczonymi na zimno. Mój wybór padł na wersję z olejem z awokado. 

Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado ma regenerować włosy i chronić końcówki. Nie zawiera silikonów i parabenów. Jego skład w 97% to składniki pochodzenia naturalnego. Krem jest produktem wegańskim.

Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado - konsystencja, zapach, opakowanie


Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado zamknięty jest w wygodnej butelce z pompką o pojemności 150 ml. Powiedzmy, że jest to dośc powszechnie stosowana pojemnośc przy produktach tego typu. Produkt wydobywa się łatwo, w ilości jakiej potrzebujemy. Samo zastosowanie pompki jako dozownika jest rozwiązaniem bardzo ekonomicznym. Konsystencja produktu jest w sam raz - nie za gęsta, nie za rzadka. Produkt aplikuje się na włosy bardzo szybko. Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado możemy stosować na dwa sposoby. Jako standardową odżywkę ze spłukiwaniem lub jako krem bez spłukiwania aplikowany na mokre włosy. Ja użuwam tego pierwszego sposobu. Zapach produktu jest delikatny, podobny do całej serii - chociaż szampon i odżywka pachną nieco inaczej. Skład produktu jest bardzo dobry. Faktycznie znajdziemy w nim olej z awokado - nie jest to więc tanni chwyt marketingowy producenta. Krem dostępny jest w drogeriach stacjonarnych i internetowych. Ja swój egzemplarz dorwałam na promocji w Rossmsnn za 16,99 zł.



Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado - działanie, moja opinia


Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado jest produktem który spełnił moje oczekiwania, choć nie jest wybitny. Nie zauważyłam, żeby w jakikolwiek sposób szkodził moim włosom. Po użyciu tego produktu na mokre włosy miałam wrażenie że są one dobrze zabezpieczone przed ciepłem suszarki, której używam codziennie. Po użyciu kremu nie zauważyłam, żeby włosy się puszyły lub elektryzowały. Plusem jest też to, że dobrze i łatwo się rzczesują. Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado w mojej opini jest proeduktem wartym przetestowania. 

Regenerujący krem do włosów NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Polecane wpisy:

ODŻYWKA NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ZIAJA ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ PEELING ENZYMATYCZNY

SKINFOOD BLACK SUGAR HONEY MASK WASH OFF PEELING MASKA ZŁUSZCZAJĄCA

ZIAJA DE-MAKIJAŻ MLECZKO MICELARNE NAWILŻAJĄCE

EVREE BLACK ROSE DETOKSYKUJĄCA CZARNA MASKA DO TWARZY - DO SKÓRY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

ISANA YOUNG EGG WHITE MASKE MASKA DO TWARZY Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PEELING Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PIANKA OCZYSZCZAJĄCA Z BIAŁKIEM JAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz