ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj


ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj 


ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj to produkt który wzbudził moje zainteresowanie podczas zakupów drogeryjnych w Rossmann. I choć nastolatką już dawno nie jestem, postanowiłam przetestować piankę oczyszczającą, która pojawiła się jako nowość. Nie będę ukrywać, że zainteresowało mnie białko jaj. Także postanowiłam włożyć ją do koszyka i przetestować a dziś podzielę się swoją opinią na temat tego produktu.




ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj powstała z myślą o wszystkich typach skóry z zastosowaniem technologii micelarnej. Producent twierdzi, że ma ona działanie pielęgnacyjne. Kusi nas stwierdzeniem " Pozwól swojej skórze dać się oczyścić wspaniale miękką pianką. Zastosowana w piance technologia micelarna powoduje, że również cząstki zanieczyszczeń pochodzących z otoczenia oraz makijaż są jakby magnesem odciągane ze skóry. Pianka zapobiega wysuszeniu skóry". Zdaniem producenta ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj posiada tolerancję przez skórę potwierdzoną dermatologicznie. 

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj - opakowanie, funkcjonalność, konsystencja

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj nawiązuje trochę do popularnej pielęgnacji koreańskiej. Z tego co kojarzę białko jaj jest często wykorzystywane w tamtejszych kosmetykach. Kwestią czasu było, aż europejscy producenci kosmetyków zaczną się na nich wzorować. Od dłuższego czasu widoczny jest wysyp masek w płachcie, które ma już chyba każda kosmetyczna firma. Teraz przyszedł czas na wykorzystanie w kosmetykach białka jaj. ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj jest produktem przystępnym cenowo - zapłaciłam za nią 12,99 zł - myślę, że jest to wydatek na który każdy może sobie pozwolić. Opakowanie produktu bardzo mi się podoba. Jest proste, minimalistyczne i w bardzo pozytywnym żółtym kolorze. Sam mechanizm wydobywania produktu nie jest niczym odkrywczym - większość pianek na rynku ma takie opakowania. Wygodna pompka jest tutaj świetnym rozwiązaniem.  ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj po wyciśnięciu jest bardzo fajnie zbita, a po nałożeniu na twarz zamienia się w bardzo kremowy produkt. Zapach jest bardzo ładny, owocowy i dość intensywny.

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj


ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj - skład

Skład ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj jest stosunkowo krótki jak na piankę. Jednak na próżno szukać tu białka jaj. Producent zrobił sobie tani chwyt marketingowy na opakowaniu - a to wielka szkoda. W składzie oprócz łagodzącego pantenolu znajdziemy również perfumy, które są odpowiedzialne za intensywny zapach pianki. Pianka nie zawiera w składzie alkoholu, ale znajdziemy w niej nieco lżejszą wersję SLS. Ja na swojej skórze nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych stosowania pianki. Natomiast osoby ze skórą wrażliwą ze skłonnością do podrażnień powinny uważać. ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj tak jak wspominałam ma w składzie pantenol oraz glicerynę co odpowiada za właściwości nawilżające. Po zastosowaniu kosmetyku nie odczuwałam ściągnięcia skóry. 

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj - działanie, moja opinia

ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj w mojej opinii, jest całkiem przyjemnym produktem, po który lubię sięgać w celu odświeżenia swojej skóry, szczególnie rano. Zapach bardzo przypadł mi do gustu, dlatego używa mi się jej z przyjemnością - jest tak przyjemny i owocowy, że fajnie nastraja przy porannym prysznicu, szczególnie o takiej porze roku. Dla mnie niestety tylko o poranku ten produkt spełnia swoją funkcję. Niestety przy wieczornej pielęgnacji mam z nią problem, bo nie domywa resztek makijażu. W mojej opinii ISANA YOUNG EGG WHITE Pianka oczyszczająca z białkiem jaj jest produktem dość przeciętnym o przeciętnym działaniu. To że nie występują w produkcie białka jaj, uważam za bardzo duży minus - ponieważ sugerując się opakowaniem można się nabrać, że jest to produkt podobny do pielęgnacji koreańskiej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz