ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające to produkt, po który sięgnęłam zupełnie przypadkowo. Odkąd pamiętam, nie przepadałam za taką formą demakijażu, ale trafiłam na kilka tak kiepskich produktów micelarnych, że za każdym razem musiałam zmywać resztki tuszu kremem. I tak postanowiłam przeprosić się z mleczkiem do demakijażu - teraz nie wyobrażam sobie, że mogłabym zmienić ten sposób na inny.


ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające ma być produktem skutecznym jak olejek, aktywnym jak krem oraz delikatnym jak mleczko.  Czyli klasyczne oczyszczanie w nowoczesnym wydaniu. ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające przeznaczone jest do codziennego demakijażu twarzy i oczu. Mleczko łączy w sobie składniki ułatwiające oczyszczanie skóry, a także substancje aktywne nawilżające skórę. Produkt nie zatyka porów i pozostawia skórę nawilżoną i delikatnie pachnącą. ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające zawiera nawilżający booster czyli ekstrakt z Caesalpinia spinosa połączony z bardzo popularnym kwasem hialuronowym. Są to surowce o natychmiastowej oraz długotrwałej aktywności nawilżającej. Czystość skóry zapewniają micele, które łączą się z sebum, a także ze składnikami makijażu - komfortowo i skutecznie je usuwając. ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające może być używane przez osoby noszące szkła kontaktowe. Produkt był testowany dermatologicznie pod kontrolą lekarzy okulistów. Jest łagodne nawet dla wrażliwych oczu. Mleczko Ziaja jest delikatnie perfumowane.


ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające


ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające - opakowanie, konsystencja

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające to produkt zamknięty w bardzo wygodnej, plastikowej butelce z której dozowanie produktu nie przynosi żadnego problemu. Konsystencja produktu jest dość rzadka - w mojej opinii jest idealna. Tutaj zaznaczę że jest to pierwsze mleczko do demakijażu w moim życiu, i ciężko mi porównać jego konsystencję do innych. Mi w każdym razie ona bardzo odpowiada. Samo mleczko jest bardzo delikatnego, niebieskiego koloru. Zapach jest bardzo przyjemny - taki trochę kremowy. ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające to produkt bardzo przystępny cenowo i można kupić go tam gdzie ja, czyli w Rossmannie. Jego cena to ok. 10 zł



ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające


ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające - działanie, moja opinia

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające to produkt który się u mnie sprawdził i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie sądziłam, że z biegiem czasu dam się przekonać do tego typu produktów do demakijażu. W tej chwili nie wyobrażam już sobie mojego wieczornego demakijażu bez mleczka.  ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające jest bardzo delikatne dla oczu. Działanie produktu oceniam na bardzo dobre. Mleczko doskonale radzi sobie z demakijażem wszystkich produktów kolorowych użytych do makijażu. Dobrze radzi sobie z demakijażem oczu, choć przyznam szczerze, że potrzebne są do tego dwie aplikacje. Mleczko do demakijażu Ziaja jest godne polecenia, myślę że jeszcze nie raz po nie sięgnę. Nabrałam też ochoty na przetestowanie tego typu produktów z innych serii Ziaja. ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające jest produktem przystępnym cenowo i łatwo dostępnym w drogeriach - dla mnie to duży plus.

ZIAJA de-makijaż mleczko micelarne nawilżające

Polecane wpisy:

ODŻYWKA NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ZIAJA ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ PEELING ENZYMATYCZNY

SKINFOOD BLACK SUGAR HONEY MASK WASH OFF PEELING MASKA ZŁUSZCZAJĄCA

EVREE BLACK ROSE DETOKSYKUJĄCA CZARNA MASKA DO TWARZY - DO SKÓRY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

REGENERUJĄCY KREM DO WŁOSÓW NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ISANA YOUNG EGG WHITE MASKE MASKA DO TWARZY Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PEELING Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PIANKA OCZYSZCZAJĄCA Z BIAŁKIEM JAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz