SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling - Maska złuszczająca to produkt z rodziny koreańskich kosmetyków. Tredycyjne mski do twarzy uwielbiam, więc jak w  Perfumerii Sephora zobaczyłam to miodowe cudo - musiałam je wypróbować. Czy produkt przypadł mi do gustu ? Tego dowiecie się w dzisiejszym artykule. 

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca została stworzona na bazie cukru oraz miodu manuka. Takie połączenie gwarantuje głębokie i skuteczne oczyszczenie, a także gładkość skóry. Po wykonaniu peelingu nasza skóra ma być miękka, rozjaśniona i nawilżona. Czarny cukier użyty w masce został wzbogacony o witaminy i minerały zapewniającw maksymalne odżywienie oraz nawilżenie. 



SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca - opakowanie, konsystencja, zapach


SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca to produkt zamknięty w małym, uroczym słoiczku. Troszeczkę ubolewam, że został on wykonany z plastiku. Jesli o mnie chodzi wolałabym aby to było szkło. Zdecydowanym plusem maski, jeśli chodzi o pierwsze wrażenie - to jej zapach. Cudownego, prawdziwego, słodkiego miodu. Mówcie co chcecie, ale dla mnie zapach produktu jest ważny. Zdecydowanie przyjemniej się go wtedy używa. A maseczki do twarzy, kojarzą mi się raczej z błogim relaksem. Przyjemność zapachowa na najwyższym poziomie to coś co bardzo lubię. SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca ma konsystencję miodu, i podobie jak miód się lekko ciągnie. W środku znajdują się drobniutkie ziarenka cukru. Polecam wykonanie najpierw delikatnego peelingu, a potem pozostawienie maski na kilkanaście minut na twarzy. Zawartość tego niewielkiego słoiczka o pojemności 100 gram stanowi dośc gęsta pasta. Maska dzięki temu bez problemu utrzymuje się na twarzy i nie spływa. Jest to produkt bardzo wydajny, starcza na wiele użyć. SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca dostępna jest między innymi w perfumerii Sephora a jej koszt to 65 zł. Warto jednak polować na promocję, maseczka kosztuje wtedy połowę tej ceny.



SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca - działanie, moja opinia


SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca to produkt który bardzo przypadł mi do gustu. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedna z najprzyjemniejszych i najlepszych maseczek do twarzy jakie stosowałam. Jesli chodzi o sam peeling to raczej zaliczyłabym go do delikatnych. Myślę, że sprawdzi się do skór wrażliwych i takich które nie lubią mocnego zdzierania. Działanie produktu jako maski oceniam bardzo wysoko. SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca to dosłownie raj dla mojej skóry - i nie chodzi tu walory czysto zapachowe. Maska bardzo odżywia i nawilża skórę. Po jej uzyciu jest miękka i delikatna. Wcześniej wykonany peeling sprawia, że jest ona gładka. SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca sprawdziła się u mnie szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy moja skóra wymagała nawilżenia i odżywienia. Bardzo często nakładałam bardzo cieniutką warstwę na noc zamiast kremu - rano mogłam cieszyć się mięciutką, odżywioną i bardzo nawiżoną skórą,

SkinFood Black Sugar Honey Mask Wash Off Peeling Maska złuszczająca


Polecane wpisy:

ODŻYWKA NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ZIAJA ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ PEELING ENZYMATYCZNY

ZIAJA DE-MAKIJAŻ MLECZKO MICELARNE NAWILŻAJĄCE

EVREE BLACK ROSE DETOKSYKUJĄCA CZARNA MASKA DO TWARZY - DO SKÓRY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

REGENERUJĄCY KREM DO WŁOSÓW NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ISANA YOUNG EGG WHITE MASKE MASKA DO TWARZY Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PEELING Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PIANKA OCZYSZCZAJĄCA Z BIAŁKIEM JAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz