Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado pojawiła się ostatnio jako nowość w drogerii Rossmann, więc postanowiłam ją przetestować razem z szamponem z tej serii. Nature Box to produkty do włosów z tłoczonymi na zimno olejami. Wersji z wykorzystaniem różnych olejków jest wiele, ciężko było się zdecydować na to, którą serię wybrać. Ostatecznie mój wybór padł na wersję olejem z awokado.

Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado ma dogłębnie odżywiać i regenerować włosy po końce. Odżywka nie zawiera silikonów, parabenów oraz sztucznych barwników. Zawiera aż 96% składników pochodzenia naturalnego, a jej butelka wykonana jest z plastiku z recyklingu. 


Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado - opakowanie, konsystencja

Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado zamknięta jest w całkiem poręcznej i wygodnej butelce o pojemności 385 ml. Całkiem sporo jak na drogeryjną odżywkę. Produkt wydobywa się łatwo i w takiej ilości jaką chcemy. Konsystencja odżywki jest dość rzadka, przelewająca się przez palce. Zapach w mojej opinii całkowicie różni się od szamponu. Jest przyjemny, ale nie tak świeży jak w przypadku tego pierwszego. W każdym razie nie przypomina mi on zapachu awokado. Skład odżywki jest bardzo dobry, a to bardzo optymistycznie nastawia jeszcze przed rozpoczęciem testowania. Olej z awokado nie jest w przypadku tej odżywki tanim chwytem marketingowym. Faktycznie znajduje się on w jej składzie. Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado to produkt, który bez problemu można kupić w drogeriach stacjonarnych oraz w internetowych - rozstrzał cenowy jest naprawdę spory. Swoją odżywkę kupiłam jako nowość w Drogerii Rossmann w cenie promocyjnej za 16,99 zł.


Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado - działanie, moja opinia


Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado to produkt którego skład bardzo nastrajał optymistycznie. Niestety nie polubiłyśmy się, a szczególnie nie polubiły się z nią moje włosy. Mam włosy długie, rozjaśniane na 3/4 długości w bardzo dobrej kondycji. Ta odżywka nie robi zrobiła z nimi kompletnie nic dobrego, miałam wręcz wrażanie, że moje włosy po jej użyciu wyglądają gorzej niż w rzeczywistości. Zero nawilżenia, jakiegokolwiek odżywienia - wyglądały wręcz na suche i matowe. Przyznam szczerze, że zawiodłam się trochę. Po bezpośrednim użyciu i zmyciu - jeszcze na mokrych włosach miałam nadzieję, że będzie to coś dobrego. Po wysuszeniu włosów pokazuje się mały koszmarek. Mogę szczerze przyznać, że dla mnie jest to bubel kosmetyczny - choć wcale nie twierdzę, że na innych włosach niż moje ta odżywka się nie sprawdzi. Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado nie przypadła mi do gustu.


Odżywka NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Polecane wpisy:

ZIAJA ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ PEELING ENZYMATYCZNY

SKINFOOD BLACK SUGAR HONEY MASK WASH OFF PEELING MASKA ZŁUSZCZAJĄCA

ZIAJA DE-MAKIJAŻ MLECZKO MICELARNE NAWILŻAJĄCE

EVREE BLACK ROSE DETOKSYKUJĄCA CZARNA MASKA DO TWARZY - DO SKÓRY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

REGENERUJĄCY KREM DO WŁOSÓW NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ISANA YOUNG EGG WHITE MASKE MASKA DO TWARZY Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PEELING Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PIANKA OCZYSZCZAJĄCA Z BIAŁKIEM JAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz