L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża

L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża


L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża


L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża to już kolejny krem z kolekcji marki, który testowałam. Wcześniej uzywałam wersji podstawowej, bez określonego zapachu i byłam z niej bardzo zadowolona. Krem w wersji zapachowej shea-róża otrzymałam w prezencie. Czy jestem z niego zadowolona ? O tym w dzisiejszym artykule.

Zimy i niskich temperatur nie lubię z kilku powodów, a jednym z nich jest to, ze nie oszczędza to moich dłoni. W okresie takim jak teraz, moje dłonie są bardzo przesuszone, wręcz momentami skóra jest popękana. L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża jest więc produktem, który staram się mieć zawsze przy sobie. To już moje drugie podejście do kremu do rąk marki L'OCCITANE, tym razem testowałam wersję o zapachu shea-róża. Jeśli któraś z Was jeszcze nie testowała tych kultowych kremów, to na pewno o nich czytała. 


L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża

L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża - opakowanie, konsystencja


L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża zamknięty jest w małej, metalowej tubce z zakrętką. Przyznam szczerze, że takie rozwiązanie w kremach do rąk bardzo mi pasuje. Sposób aplikacji jest łatwy, szybki i higieniczny. Krem łatwo jest wycisnąć z tubki do ostatniej kropli. Pojemnosć tubki, akurat wersji którą posiadam wynosi 30 ml. Dla mnie taka pojemność jest optymalna. Szczerze mówiąc nie lubię kremów do rąk o większej pojemności, bo nie jest to produkt, ktory używam cały rok. Mniejszą pojemność łatwiej jest wykończyć w sezonie. Jest również poręczna, mała - idealna do torebki. L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża ma bardzo delikatny i subtelny zapach. Róża jest jak najbardziej wyczuwalna jednak jest to zapach bardzo subtelny. Konsystencja kremu jest dośc gęsta, co mi bardzo odpowiada.

L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża

L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża

L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża - moja opinia


L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża to produkt, z którego jestem bardzo zadowolona, choć idealny nie jest. Jedynym minusem jest to, że nie lubię nakładać go na cale dlonie. Warstwa którą zostawia mnie bardzo denerwuje. Krem sprawdza się u mnie stonwany na zewnętrzne części wysuszonych dłoni i tak go stosuje. Jest niezastąpiony do zadań specjalnych takich jak popękana skóra. Czas regeneracji jest szybki, po suuchych partiach nie ma ani śladu. Skóra jest wyraźnie odżywiona i nawilżona. L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża to idealny produkt na bardzo przesuszone dłonie. 

L'OCCITANE SHEA WONDERFUL ROSE HAND CREAM - Kram do rąk 20% masła Shea - Róża


Polecane wpisy:

ODŻYWKA NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ZIAJA ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ PEELING ENZYMATYCZNY

SKINFOOD BLACK SUGAR HONEY MASK WASH OFF PEELING MASKA ZŁUSZCZAJĄCA

ZIAJA DE-MAKIJAŻ MLECZKO MICELARNE NAWILŻAJĄCE

EVREE BLACK ROSE DETOKSYKUJĄCA CZARNA MASKA DO TWARZY - DO SKÓRY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

REGENERUJĄCY KREM DO WŁOSÓW NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ISANA YOUNG EGG WHITE MASKE MASKA DO TWARZY Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PEELING Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PIANKA OCZYSZCZAJĄCA Z BIAŁKIEM JAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz