ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja jest drugim produktem z serii, który postanowiłam wziąć pod lupę, przetestować i opisać na blogu.  Będąc na zakupach w drogerii Rossmann zakupiłam trzy produkty z tej serii. W następnym artykule opiszę maskę do twarzy. Dziś jednak uwaga skierowana jest na peeling. Czy się u mnie sprawdził, czy jest godny polecenia ? Tego dowiecie się w dzisiejszym wpisie.




ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja skierowany jest do wszystkich skóry. Usuwa nadmiar sebum i obumarłe fragmenty naskórka, poprawia strukturę skóry. Producent kusi nas stwierdzeniem: "Rozkoszuj się tym, jak ziarenka mineralne uwalniają Twoją skórę od obumarłych fragmentów naskórka. Twoja twarz jest znowu lśniąca i emanuje świeżością, a jej skóra jest delikatna. Kompleks zawierający srebro pomaga zapobiegać powstawaniu niedoskonałości na skórze. Skóra jest wyczuwalnie gładsza". 

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja - opakowanie, funkcjonalność, konsystencja


ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja podobnie jak pianka nawiązuje trochę do pielęgnacji koreańskiej. Bowiem kosmetyki koreańskie często wykorzystują białka jaj jako element składowy kosmetyków. ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja to produkt bardzo przystępny cenowo - kupiłam go w drogerii Rossmann za 9,99 zł - dla mnie cena jest rewelacyjna. Zdecydowanie każda z nas może sobie na taki produkt pozwolić. Jeśli chodzi o opakowanie peelingu to sama szata graficzna jest prosta, w energetyzującym żółtym kolorze - przyjemna dla oka. Opakowanie w formie wygodnej tubki jest bardzo wygodne i poręczne. Zapach jest nieco inny, niż pozostałe produkty z serii - zdecydowanie delikatniejszy i mniej perfumowany. Konsystencja peelingu jest w formie gęstej pasty z drobnymi drobinkami ścierającymi.

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja


ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja - działanie, moja opinia

ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja to produkt który spełnia swoje zadanie. Jest dokładnie taki jaki lubie - mocny i w miarę ostry. Konsystencja pasty sprawdza się u mnie najlepiej. A to wszystko w połączeniu z bardzo drobnymi kuleczkami z kurundu. Peeling jest mocnym zdzieraczem, dzięki czemu pozbędziemy się w mig niechcianego, starego naskórka. Jeśli lubicie konkretne zdzieraki tak jak ja - myślę, że będziecie z niego zadowolone. Ja się z tym peelingiem bardzo polubiłam - lubię to uczucie miękkiej i gładkiej skóry. ISANA YOUNG EGG WHITE Peeling z białkiem jaja to przystępny cenowo produkt warty polecenia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz