LANOCME HYDRA ZEN BB CREAM





Antystresowy, nawilżający krem koloryzujący – czyli skuteczność kremu i podkładu połączona w jednym wielozadaniowym produkcie – Hydra Zen BB Cream od marki Lancome. Czy cena oraz marka idą w parze z jakością ? Tego dowiecie się w dzisiejszym poście.





Są takie dni kiedy moja cera jest w naprawdę dobrej kondycji (zero zaczerwienień, niespodzianek etc.) i właśnie w takich momentach nie mam ochoty na ciężkie podkłady. Rozwiązaniem w tej sytuacji są dla mnie kremy koloryzujące lub tonujące BB lub CC. Jest do dla mnie kompromis pomiędzy brakiem makijażu a podkładem. Do tej pory chętnie sięgałam po produkty marek koreańskich z których byłam bardzo zadowolona.  Lancome  Hydra Zen BB Cream wpadł mi w oko kiedy buszowałam na stronie Sephory pod koniec zeszłego roku – chciałam wykorzystać -25% rabat na kolorówkę. Chciałam uzupełnić sobie zapas ulubionych produktów oraz przetestować coś nowego. Dlaczego więc wybór padł na Lancome  Hydra Zen BB Cream ? Ponieważ miał dobre oceny i opinie, ponadto Lancome jest jedną z moich ulubionych marek selektywnych – nie trafiłam jeszcze nigdy na bubla.





Lancome  Hydra Zen BB Cream zamknięty jest w miękkiej, plastikowej tubce. Kolorystyka opakowania jest prosta i kobieca – zdecydowanie cieszy oko.  Krem dostępny jest w dwóch odcieniach – ciemniejszym i jaśniejszym – ja mam ten pierwszy.  Konsystencja jest gęsta i może sprawiać wrażenie tłustej. Ja przed nałożeniem Lancome  Hydra Zen BB Cream nawilżam twarz wcześniej kremem.  Produkt doskonale nakłada się na skórę  - w pierwszej chwili możemy mieć wrażenie, że się ona błyszczy – jednak ten efekt/wrażenie trwa krótką chwilę.  








Lancome  Hydra Zen BB Cream sprawia wrażenie jakby wtapiał się w skórę. Gdy się wchłonie, nakładam na twarz delikatną warstwę pudru. Warto zaznaczyć, że produkt nie jest mocno kryjący (raczej wyrównuje koloryt) – dlatego osoby  ze skórą problematyczną, które lubią mocne krycie – mogą być z tego efektu niezadowolone – bez korektora/kamuflażu się nie obędzie.  Działanie nawilżające i kojące Lancome  Hydra Zen BB Cream jest wyraźnie odczuwalne – w moim odczuciu również upiększające – ale tak jak wspominałam, jest to krem z dodatkiem podkładu, a nie odwrotnie. Produkt jest trwały i wydajny – ja jestem w pełni usatysfakcjonowana i zdecydowanie go polecam – mimo, iż do najtańszych nie należy. Cena Lancome  Hydra Zen BB Cream w zależności od sklepu internetowego waha się w okolicach 145-169n złotych.






1 komentarz:

  1. Krem wydaje się niezwykle interesującą propozycją. Ja jednak wolę kosmetyki naturalne takie jak olej z nasion malin. Zobacz sobie ten opis https://zmarszczkimimiczne.pl/olej-z-pestek-malin-wlasciwosci-i-zastosowania/ Moim zdaniem to coś wspaniałego za istotnie niższą cenę. Koniecznie napisz co o tym myślisz. Mi się wydaje niezwykłym produktem roślinnym.

    OdpowiedzUsuń