Nucelle torebki pastelowe idealne na wiosnę

Nucelle torebki pastelowe idealne na wiosnę

Nucelle torebki pastelowe idealne na wiosnę

Już za chwilę, już za moment zima przeminie i powitamy długo wyczekiwaną wiosnę. Zanim to nastąpi będziemy musiały przygotować naszą garderobę na nadchodzący sezon. To już oficjalne - pastele w sezonie wiosna/lato 2019 powracają do łask. Abyś mogła dobrze przygotować swoją szafę przygotowałam dla Ciebie wpis w pełni poświęcony pastelowym torebkom marki Nucelle. 

Torebki Nucelle to marka którą odkryłam w zeszłym roku i się w niej absolutnie zakochałam. Niesamowicie kobiece fasony, modne kolory i doprecyzowane detale sprawiają, że chciałabym mieć je wszystkie. Torebki pastelowe cieszą się niesłabnącą popularnością od wielu sezonów. Ich delikatność podkreśla kobiece stylizacje. Ciężko jest jednak znaleźć w sieci ciekawe modele, dlatego przygotowałam dziś wpis, w którym zaprezentuje Wam przepiękne i dobre jakościowo produkty zgodne z obowiązującymi trendami w modzie.

Nucelle torebki pastelowe różowe


Nie znam kobiety, która nie lubi różu. Sama jestem wielką fanką wykorzystywania tego koloru w swoich codziennych stylizacjach. Mam w kolekcji kilka różowych torebek - są one bardzo użyteczne szczególnie w sezonie wiosenno-letnim. Właśnie wtedy uwielbiam nosić zwiewne pastelowe sukienki. Nie wyobrażam sobie swojej stylizacji bez niezbędnego kobiecego akcesorium jakim jest torebka. A ta idealna jest mała, kobieca i różowa. Torebki Nucelle świetnie wpisują się w moje oczekiwania - są nietuzinkowe i piękne. Przyciągają spojrzenia innych kobiet. Nie raz zostałam zaczepiona na ulicy i zapytana skąd mam taką śliczną torebkę. Nic tak nie zadowala jak przedmioty, które podobają się innym. Marka Nucelle wręcz się specjalizuje w projektowaniu takich wzorów. Uwierzcie mi, że jeśli chodzi o pastelowe, różowe torebki są w tym naprawdę rewelacyjni.


Nucelle torebki pastelowe idealne na wiosnę





Nucelle torebki pastelowe niebieskie

Kolejnym kolorem bez którego nie wyobrażam sobie sezonu letniego jest błękitny. Uwielbiam zestawiać go z kontrastującymi kolorami. Torebki Nucelle to bardzo szeroki wybór modeli właśnie w tym modnym odcieniu. Mi kojarzy się on z czymś bardzo kobiecym, subtelnym i wyciszającym. A te wzory ? Idealnie wpisują się w mój gust. Jeśli nie potrzebuję zabrać ze sobą większej ilości rzeczy sięgam po małe torebki listonoszki. Są praktyczne, lekkie i pozwalają mieć wolne ręce. Jeśli potrzebuję czegoś większego - doskonałym wyborem okazują się torebki kuferki. Uwielbiam je - są bardzo stylowe i dodają mojej stylizacji charakteru.


Nucelle torebki pastelowe idealne na wiosnę







Torebki Nucelle w pozostałych kolorach

Pastelowe torebki Nucelle to nie tylko róże i błękity. W mojej opinii marka jest mistrzem tworzenia niepowtarzalnych kolorów i wzorów. Szalenie podobają mi się torebki w pastelowym odcieniu fioletu, tym bardziej że nie spotykam się z nim dość często. W ofercie Nucelle znajdziemy jednak przepiękne modele w tym niepowtarzalnym kolorze. Połączenie różu z błękitem też jest bardzo ciekawym rozwiązaniem. W końcu to dwa najpopularniejsze wiosenne kolory. 

Nucelle torebki pastelowe idealne na wiosnę





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz