Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019


Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019


Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019


Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019 to zestawienie TOP 5 najlepszych produktów kosmetycznych umiesiąca. W zestawieniu zanjdują się produkty z różnych kategorii. Coś dla ciała, coś dla cery, coś dla włosów, kosmetyk kolorowy oraz perfumy. Jeśli ciekawią Was Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019 zapraszam do zapoznania się z treścią dzisiejszego artykułu. 

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019


THE BODY SHOP Masło do Ciała cukierki miętowe

Masła do ciała The Body Shop uwielbiam ! Dawno ich nie używałam, więc postanowiłam uzupełnić zapasy. Już w sklepie wąchając wszystkie dostępne zapachy odkryłam swój ideał - masło o zapachu cukierków miętowych i to była miłość od pierwszego powąchania! Ten zapach jest tak cudowny, tak realistyczny - że aż chciałoby się go zjeść. Uwielbiam się nim smarować. Skóra jest miękka, gładka i nawilżona. Konsystencja masła jest idealna. Jest to jeden z lepszych kosmetyków do ciała jakie posiadam.



 Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Herbal Essences Repair Argan Oil of morocco odżywka do włosów


Jest to jedna z najlepiej pachnących i fajnie działających na moje włosy, odżywka drogeryjna. Uwielbiam moje włosy po jej użyciu, które są miękkie, gładkie i lepiej się rozczesują. Pomimo kremowej, gęstej konsystencji nie obciąża włosów. Jest łatwo dostępna, tania i dobrze działa na moje włosy. Używana z szamponem z tej serii daje fajne rezultaty. 


Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

MIYA, Aktywna esencja w lekkiej mgiełce


Ulubieńem do pielęgnacji twarzy okazała się w tym miesiącu aktywna esencja w lekkiej mgiełce od marki Miya. Pokochałam ją od pierwszego użycia. Delikatny zapach róży, na poczatku trochę mnie przerażał - bo akurat róża jest jednym z zapachów, które mnie bardzo odrzucają. Tutaj, choć zapach rózy jest dość mocno wyczuwalny - nie jest od drażniący. Mgiełki używam przed nałożeniem kremu, zaraz po umyciu twarzy. Świetnie nawilża i odświerza - niwelując to nieprzyjemne uczucie ściągnięcia.

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2018

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

YSL, Black Opium, woda perfumowana

Woda perfumowana Yves Saint Laurent Black Opium delikatnie rzecz ujmując - oczarowała mnie swoim zapachem. Jest on dość orientalny zapach, idealny na zimowe miesiące. Zapach trochę wieczorowy, aczkolwiek ja używam go na co dzień. W tych perfumach znajdziemy owocowe nity gruszki, kwiat pomarańczy oraz korzenną woń różowego pieprzu. Wyczuwalne są również: kawa, jaśmin oraz wanilia. Jest to woda perfumowana bardzo kobieca. 

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Ulubieńcy kosmetyczni styczeń 2019

Too Faced, Chocolate Gold paleta cieni do oczu

Długo chodziła mi po głowie ta paleta i w końcu się na nią skusiłam. Był to chyba najlepszy kosmetyczny zakup końcówki zeszłego roku. Każdy makijaż oka w styczniu wykonałam właśnie tą paletą. Dla wielbicielek błysku (takich jak ja) jest to paleta wręcz wyśniona i wymarzona. Cienie są świetnie napigmentowane, błyszczące, łatwo się blendują i utrzymują się na oczach cały dzień. Paleta pachnie czekoladą, co jest bardzo uzależniające.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz