Torebki MICHAEL KORS - gdzie kupić je najtaniej ?

Torebki MICHAEL KORS

Torebki MICHAEL KORS - gdzie kupić je najtaniej ?


Torebki MICHAEL KORS to dość ekskluzywny dodatek pożądany przez wiele kobiet. I choć ceny potrafią być luksusowe, to jednak nie są one tak wysokie, żeby przeciętna kobieta nie mogła sobie na nią odłożyć. Marka stworzona przez Amerykanina podbija serce europejskich kobiet, z roku na rok zwiększając swoje zyski. Czy możliwe jest aby kupić oryginalną torebkę MICHAEL KORS taniej niż w większości znanych sklepów internetowych ? Oczywiście, że można. Wystarczy poszukać ciekawych promocji. Gdzie zatem kupić je najtaniej?


Torebki MICHAEL KORS można kupić taniej. W dzisiejszym artykule chciałabym pokazać Wam porównanie cen rynkowych i cen promocyjnych. Różnica potrafi wynieść kilka stówek. Zaoszczędzone pieniądze możecie wrzucić do skarbonki, albo wydać na nowy portfel. W Polsce z roku na rok widoczny jest ogromny szczyt popularności na zegarki, portfele i torebki MICHAEL KORS. To zainteresowanie rośnie z roku na rok już od 2013 roku. W Polsce znajduje się zaledwie kilka butików i kilka outletów marki. Nic dziwnego, że torebki MICHAEL KORS wprowadzają do swojej oferty również sklepy internetowe. Zanim przejdę do tematu szukania najlepszych ofert i przedstawię Wam je - chciałabym napisać kilka słów o samej marce i jej fenomenie. 


Torebki MICHAEL KORS - dlaczego pragną ich kobiety ?

Tak jak wspominałam wyżej torebki MICHAEL KORS są bardzo pożądane przez kobiety. Sam projektant z modą stykał się już od najmłodszych lat. Michael Kors pochodził z rodziny, która była związana z modowym światem. Jego matka była modelką, więc świat mody to była jego codzienność. W modzie poczuł prawdziwą pasję do krawiectwa. Praca w bardzo znanym butiku pozwoliła mu rozwinąc swoje modowe skrzydła i bardzo szybko jego talent został odkryty. Fenomen Michaela Korsa polega na tym, że projektuje on kolekcje dla kobiet na co dzień, a nie na wybieg. Jego moda jest tworzona na potrzeby zwykłych kobiet. Kolekcje Michaela Korsa wyróżniają się tym, ze są eleganckie, klasyczne i wygodne. Kolejnym plusem jest to, że marka mimo iż jest luksusowa - jest przystępna cenowo. Torebki MICHAEL KORS mozna w tej chwili zobaczyć wszędzie. Mam wrażenie, że większośc kobiet w warszawie nosi "korsy". Pamiętam też, że kilka lat temu był prawdziwy szał na torebki tej marki. Każda blogerka modowa i YouTube'rka miała ją w swojej kolekcji i chwaliła się tym w mediach społecznościowych.

Torebki MICHAEL KORS - moja opinia

Sama dałam się ponieść modzie na torebki MICHAEL KORS. W chwili obecnej w swojej kolekcji posiadam 2 mniejsze i 1 większą. Pamiętam jak kilka lat temu marzyłam o tym, aby miec swój egzemplarz. Kiedy doszłam do takiego etapu w swoim życiu, ze było mnie na nią stać, udałam się do butiku Michael Kors po swoją pierwszą sztukę. Marzyłam o małej torebce Crossbodies w kolorze czarnym. Przyznam szczerze, że miałam dylemat czy wziąć torebkę ze srebrnymi czy ze złotymi elementami. W ostateczności uznałam, że srebrna wygląda lepiej i bardziej się u mnie sprawdzi - i taką kupiłam. Nawet nie wiecie, jaka to była radość! Pamiętam, że nie rozstawałam się z nią na krok. Byłam tak zafascynowana jej jakością, jej prostym uniwersalnym fasonem który dosłownie pasował mi do wszystkiego. Zakup drugiej był tylko kwestią czasu. Po pół roku od zakupu pierwszej torebki MICHAEL KORS ponownie wybrałam się do butiku w Galerii Mokotów. Chciałam tylko obejrzeć, rozejrzeć się za czymś na przyszłość. Jednak Pani ekspedientka zachęciła mnie do zakupu torebki typu shopper z wyprzedaży. Cena 1200 zł obniżona do 400 zł - to była prawdziwa okazja, żal było nie skorzystać. I tak chcąc, nie chcąc wyszłam z nową torebką w bordowo-fioletowym kolorze. Muszę przyznać, że do dziś (a minęło od zakupu kilka lat) torebka wygląda tak, jakbym ją dopiero kupiła. Słuzy mi naprawdę dobrze, mimo iz raczej intensywnie ją noszę. Nie mam potrzeby, aby mieć w swojej szafie inny model. Torebki MICHAEL KORS w mojej opini są naprawdę warte swojej ceny. Tutaj nie tylko płacimy za logo znanej marki, ale także za jakość której nie da się kupić w zwykłej sieciówce.

Torebki MICHAEL KORS - gdzie kupić je najtaniej ?

Jeśli torebki MICHAEL KORS są na liście twoich zakupowych marzeń, bądź jesteś już wierną fajnką marki to zapewne ciekawi Cię odpowiedź na pytanie gdzie oryginalne torebki Michael Kors można kupić najtaniej? Otóż nie ma złotej recepty. Przede wszystkim należy zwracać uwagę na sezonowe wyprzedaże. Pamiętam, że właśnie na takiej wyprzedaży kupiłam swoją drugą torebkę w butiku w Galerii Mokotów. Cena 400 zł w porównaniu z ceną pierwotną 1200 zł to była bardzo korzystna oferta. Wiadomo, że butiki pozbywają się starych kolekcji, które prawdopodobnie już nie wrócą do sprzedaży. Jeśli chodzi o te bardziej chodliwe torebki MICHAEL KORS znacznie trudnieuj o promocje a już tym bardziej stacjonarnie. Są jednak miejsca, w których wyprzedaże sezonowe się zdażają, nawet na bardziej chodliwych modelach - jednak szanse na ich zakup, przy tak wielkim zainteresowaniu są znikome. Przecenione torebki MICHAEL KORS znikają z internetowych sklepów jak ciepłe bułki. Wielkie sklepy internetowe niechętnie takie promocje robią. Przy tak ogromnym ruchu, nie zalezy im, aby przyciągnąć klieta ceną. Dlatego torebek w cenach promocyjnych warto poszukać w mniejszych sklepach internetowych, które aż tak dużego ruchu na sklepowych stronach nie mają - więc chcą klienta przyciągnąć ceną. Jednym z takich sklepów jest sklep internetowy z torebkami rinko.pl. Dzisiejsze porównanie cenowe będzie dotyczyło asortymentu z tego sklepu. 

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1639 zł / Cena na rinko.pl 1339 zł 

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1669 zł / cena na rinko.pl 1339 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1669 zł / cena na rinko.pl 1339 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1669 zł / cena na rinko.pl 1339 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1669 zł / cena na rinko.pl 1339 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 2109 zł / cena na rinko.pl 1699 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1419 zł / Cena na rinko.pl 999 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1679 zł / Cena na rinko.pl 1389 zł

Torebki MICHAEL KORS
Cena rynkowa 1679 zł / Cena na rinko.pl 1389 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1679 zł / Cena na rinko.pl 1299 zł


Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1679 zł / Cena na rinko.pl 1299 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1599 zł / Cena na rinko.pl 1249 zł

Torebki MICHAEL KORS

Cena rynkowa 1599 zł / Cena na rinko.pl 1249 zł















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz