Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado dorwałam jako nowość podczas ostatnich zakupów w drogerii Rosmann. Nature Box to gama produktów do włosów z tłoczonymi na zimno, różnymi olejami. Przyznam szczerze, że ciężko było mi wybrać wersję dla siebie - najlepiej wzięłabym wszystkie ! Ostatecznie wybór padł na wersję ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado. 


Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado ma regenerować zniszczenia i wygładzać włosy po same końce. Szampon nie zawiera siarczanów, silikonów i parabenów oraz sztucznych barwników. Zawiera 84% składników pochodzenia naturalnego, a jego opakowanie w 25% wykonane jest z plastiku z recyklingu. Formuła szamponu jest wegańska.


Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado - opakowanie, konsystencja, cena

Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado zamknięty jest w wygodnej butelce o pojemności 385 ml - w mojej opinie to dość sporo. Na opakowanie produktu nie można narzekać. Jest wykonane w taki sposób i ma taki dozownik, z którego łatwo wydobywa się produkt w takiej ilości jakiej chcemy. Konsystencja szamponu jest dość gęsta - dla mnie w sam raz, bo szampon nie przelewa się przez palce. Zapach jest dość przyjemny, świeży - ale mi nie przypomina zapachu awokado. Olej z awokado w składzie szamponu się znajduje, dlatego z czystym sumieniem można powiedzieć, że nie jest to tani chwyt marketingowy (jak to często bywa). Znajdziemy go jednak gdzieś w drugiej połowie składu. Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado to produkt dostępny w drogeriach stacjonarnych i internetowych. Swój egzemplarz kupiłam w drogerii Rossmann - była to cena promocyjna 16,99 zł. 


Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado - działanie, moja opinia

Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado okazał się być całkiem niezłym drogeryjnym szamponem. Konsystencja jest taka jak lubię czyli gęsta i pieni się całkiem ok, chociaż na pewno nie jest to tak duża piana jak w standardowym drogeryjnym szamponie. Plusem jest jego wydajność - wystarczy mała ilość produktu by dokładnie umyć nim włosy. W mojej opinii szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Mam wrażenie, że moje włosy są świeże przez dłuższy czas niż po innych szamponach. Także, jeśli macie obawy na temat zawartości oleju w szamponie i jego wpływu na przetłuszczenie włosa - ja wam je właśnie rozwiewam. Plusem szamponu jest jego skład, ale o nim pisałam Wam wyżej. Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado to dobry drogeryjny szampon, szczególnie polecam go, jeśli szukacie produktu bez sylikonów i parabenów. Nie spodziewajcie się jednak spektakularnych efektów po jego użyciu. Produkt spełnia swoje podstawowe zadanie jakim jest oczyszczenie włosów. 

Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Szampon NATURE BOX ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado


Polecane wpisy:

ODŻYWKA NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ZIAJA ULGA DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ PEELING ENZYMATYCZNY

SKINFOOD BLACK SUGAR HONEY MASK WASH OFF PEELING MASKA ZŁUSZCZAJĄCA

ZIAJA DE-MAKIJAŻ MLECZKO MICELARNE NAWILŻAJĄCE

EVREE BLACK ROSE DETOKSYKUJĄCA CZARNA MASKA DO TWARZY - DO SKÓRY MIESZANEJ I TŁUSTEJ

REGENERUJĄCY KREM DO WŁOSÓW NATURE BOX ZE 100% TŁOCZONYM NA ZIMNO OLEJEM Z AWOKADO

ISANA YOUNG EGG WHITE MASKE MASKA DO TWARZY Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PEELING Z BIAŁKIEM JAJA

ISANA YOUNG EGG WHITE PIANKA OCZYSZCZAJĄCA Z BIAŁKIEM JAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz