CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer

CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry to kosmetyk, do którego lubię wracać, tak jak do pozostałych produktów tej marki. Z racji, że rozpoczęłam właśnie trzecie okakowanie tego kremu, postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią. 

CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry to krem bardzo uniwersalny. Moja skóra jest mieszana - a taką należy również nawilżać. Dbam o ten aspekt bardzo, dlatego moja skóra jest w dobrej kondycji - jest też odpowiednio nawilżona - więc wygląda dobrze. Moa cera jest dla mnie bardzo ważna, dlatego dbam o nią każdego dnia. Nawilżanie i odżywnianie skóry powinno dotyczyć każde z nas. CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer to lekka formuła nawilżaąca na do skotowania na dzień. Krem przygotowuje skórę twarzy pod makiaż, zamaskue niedoskonałości skórne oraz skontrolue wydzielanie sebum. Nowa innowacyna formuła kosmetyku nawilża skórę oraz nadaje matowe wykończenie mocą nanowszej technologii HydroBlur. Drobne linie, drobne zmarszczki ulegają redukcji, a skóra odzyskuje aksamitną miękkość. CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry to produkt dostępny w salonach firmowych oraz sklepie internetowym marki oraz w dobrych perfumeriach w cenie ok. 125 zł. Oczywiście warto polować na promocje lub promocyne zestawy tej serii. Wychodzi wtedy bardziej korzystnie.



CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry

CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry - opakowanie, konsystencja


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry zamkniety jest w uroczym, plastikowym słoiczku. Cała szata graficzna tej serii bardzo przypadła mi do gustu - jest prosta, a jednocześnie ma w sobie coś uroczego. Jak zwykle będę w tym miejscu ubolewać nad tym, że nie jest to szkło, tylko plastik. Ale to tylko taki mały minusik, dalej nie ma się do czego przyczepić. CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer ma dość dziwną formułę/kosnystencję. Coś na pograniczu kremu z silikonową formułą - która może wydawać się dość tępa. Po aplikacji kremu na skóre to wrażenie znika. Zapach jest neutralny.


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry

CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry

CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer - działanie, moja opinia


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer to produkt, który się u mnie sprawdził - dlatego jest to juz moje trzecie opakowanie. Krem bardzo łatwo się nakłada i szybko się wchłania. Skóra staje się natychmiastowo nawilżona i matowa. Uczucie matu jest w tym przypadku bardzo komfortowe. Nie mamy do czynienia tu z uczuciem ściągnięcia czy dyskomfortu. Skóra sprawia wrażnenie miłej w dotyku, bardzo delikatnej i wygładzonej. Faktycznie minimalizuje wyszelanie sebum. W moim przypadku również świetnie sprawdza się pod makijaż. CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry Pep-Start HydroBlur Moisturizer jest bardzo dobrym kremem, który z pewnością sprawdzi się nie tylko do skóry mieszanej. 


CLINIQUE Pep-Start krem nawilżająco-matujący do wszystkich rodzajów skóry

1 komentarz:

  1. Nawilżająco- matujący? To chyba idealne połączenie dla mnie :) Mam cerę przetłuszczającą się ale czuję, że wymaga ona mocnego nawilżenia również. Na stronie https://baza-lekow.com.pl/jak-dobierac-kremy-do-twarzy/ znalazłam sporo ciekawych porad jak dobierać idealny krem do rodzaju cery i czego szczególnie unikać w składzie. Coraz bardziej popularne są kremy wegańskie.

    OdpowiedzUsuń