Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix



Jestem ogromną fanką kosmetyków z zawartością witaminy C, która ma min właściwości antyoksydacyjne.  Do tej pory zachwycona byłam innym aptecznym serum, jednak nigdzie nie mogłam go dostać . Farmaceutka poleciła mi Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix i to jego dotyczyć będzie dzisiejsza recenzja.








Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix polecany jest do skóry naczyniowej, która pod wpływem stresu antyoksydacyjnego ulega mikropodrażnieniom i szybszym procesom starzenia skóry, pogłębiania się zmarszczek  oraz utracie jędrności i blasku.  Koncentrat wskazany jest jako kuracja rewitalizująca dla skóry szarej, matowej oraz z przebarwieniami. To właśnie przebarwienia skłoniły mnie do zakupu Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix – z doświadczenia wiem, że witamina C ma na moją cerę zbawienny wpływ.










Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix zamknięty jest w szklanej butelce z pipetą, co  bardzo ułatwia nakładanie płynnego produktu.  Zapach jest neutralny – choć wyczuwalna jest w nim witamina C (charakterystyczna woń).  Koncentrat należy nakładać na noc, na oczyszczoną skórę twarzy (i jak kto lubi – szyi i dekoltu).  Produkt należy wmasować i nałożyć na niego ulubiony krem pielęgnacyjny. Zaleca się stosowanie przez minimum miesiąc.  Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix w swoim składzie oprócz witaminy C zawiera również:
- Olej Canola, który bogaty jest w wiatminę E posiadającą właściwości łagodzące oraz zmniejsza objawy przesuszenia skóry.
- Olej z Karotki, który zawiera karoten mający zdolność pochłaniania promieniowania UV – zwalczając wolne rodniki.
Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix nie zwiera parabenów , alergenów, konserwantów, sztucznych barwników, sylikonów oraz kompozycji zapachowych. Jego cena w zależności od apteki waha się w okolicach 80 zł.
Choć skład produktu wydawać się może imponujący – tak samo jak zapewnienia producenta oraz fakt, że produkty firmy Pharmaceris najzwyczajniej w świecie lubię - stwierdzam, że produkt ne spełnił moich oczekiwań. 




Po dwóch miesiącach stosowania Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix nie zauwazyłam widocznych efektów w jego działaniu. Przebarwienia nadal są na takim samym poziomie jak były, a moja skóra nie uległa jakimś większym zmianom. Mam porównanie z innym aptecznym produktem tego typu i różnica w działaniu i efektach jest ogromna. Jedynym plusem Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix jest to, że jest to preparat bardzo wydajny - nic poza tym. Jestem tym produktem bardzo rozczarowana.




A Wy znacie Pharmaceris Koncentrat z wit. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający c-capilix ?
Jesli tak, podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach

1 komentarz:

  1. Naprawdę pomaga taki koncentrat witaminowy? Bo wiem że w diecie witamina C jest niezbędna, zwłaszcza u dziecka o czym można przeczytać na https://mamabezrecepty.pl/ . Ale jak to się ma do takiego produktu?

    OdpowiedzUsuń