Projekt DENKO luty 2018



Projekt Denko luty 2018 czyli kontynuacja popularnej w blogosferze akcji  obrazującej zużyte kosmetyki danego miesiąca. U mnie nie ma tego w tym miesiącu dużo (kto kojarzy moje projekty denko wie, że potrafi tego trochę być). Jak w każdym rankingu pojawi się trochę perełek oraz produktów do których więcej nie wrócę. Zapraszam zatem na mój Projekt Denko luty 2018





Petit Marseillais, żel pod prysznic biała brzoskwinia i nektarynka
Choć zapach żelu była bardzo przyjemny, to ta żelowa konsystencja chyba nie bardzo do mnie przemawia. Jeśli chodzi o pienienie się żelu – robił to bardzo dobrze. Jest rzadki i dość mało wydajny. Zapach nie utrzymuje się zbyt długo na skórze.
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 2,5/6
Czy kupię ponownie: raczej NIE

Petit Marseillais, żel pod prysznic kwiat pomarańczy
Ta wersja zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Po pierwsze konsystencja – bardziej gęsta i kremowa. Produkt bardzo dobrze się pieni. Walory zapachowe na duży plus  choć nie wiem do czego mogłabym porównać ten zapach -  dla mnie jest świeży i długo utrzymuje się na mojej skórze. Nie jest to moje pierwsze opakowanie i na pewno nie ostatnie.
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 4/6
Czy kupię ponownie: TAK





BIOLOVE, żel pod prysznic o zapachu Brownie

Gdy tylko zobaczyłam te żele w drogerii, od razu zapragnęłam jakiś przetestować – uznałam, że na zimę dobry będzie zapach słodki i n nieoczywisty – stąd wybór padł na Brownie. Czysta ciekawość nie dawała mi spokoju – jak można zrobić żel o zapachu ciasta – miałam nadzieję, że nie będzie to bardzo sztuczny zapach – bo i tak często bywa. A żel firmy Biolove naprawdę pachnie Brownie i to z nutą pomarańczy – cudo, aż chce się zjeść. Konsystencja żelowa – czyli nie bardzo trafiająca w mój gust, ale żel dobrze się pielił i umilał mi zimowe kąpiele – moje odczucia są jak najbardziej na plus. 
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 4,5/6
Czy kupię ponownie: raczej TAK





John Frieda, Sheer Blonde, go blonder – szampon i odżywka
Duet ocenię razem, ponieważ nigdy nie używałam tych produktów osobno.  Zacznijmy od opakowań – strasznie denerwujące, szczególnie pod koniec używania – trzeba było tubkę zgniatać, co nie było przyjemnym zajęciem. Konsystencja zarówno szamponu i odżywki – bardzo rzadka, przelewająca się przez palce. Efekt ? Włosy lepiej się rozczesywały i w zasadzie to wszystko. Oczekiwałam jakiegoś wpływu na blond kolor moich włosów – nic takiego nie miało miejsca – no trudno. Raczej nie jestem zadowolona z tych produktów – uważam, że za taką cenę nie warto ich kupować.
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 2/6
Czy kupię ponownie: NIE




Ziaja, Masło Kakaowe
Jeśli widzieliście poprzedni wpis o ulubieńcach to wiecie, że produkt przypadł mi do gustu. Choć wolę produkty o bardziej gęstej konsystencji – ten dawał radę. Przede wszystkim łatwo się rozprowadza i szybciutko wchłania.  Ale na mnie największe wrażenie zrobił nawilżeniem i odżywieniem mojej skóry. Zimą mam strasznie przesuszone nogi i ręce – ten krem do ciała sobie z tym świetnie poradził. Jest wydajny i ma wygodne opakowanie. Zapach – uwielbiam !
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 5/6
Czy kupię ponownie: TAK




Macadamia Natural Oil, Healing Oil Treatment
Olejek kupiłam na przetestowanie w małej pojemności – jednak okazał się być bardzo wydajny I zyskał moją aprobatę. Przede wszystkim nie obciążał moich włosów. Sprawiał, że były miękkie, świetnie się rozczesywały i były odżywione. Mogę śmiało stwierdzić, że był to najlepszy olejek do włosów jaki używałam – myślę, że następnym razem sięgnę po większą pojemność.
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 5,5/6
Czy kupię ponownie: TAK




Oriflame, Novage – Intensive Skin Recharge Overnight Mask

Kupiłam na przetestowanie jakiś czas temu – kiedy produkt pojawił się jako nowość w katalogu. A że uwielbiam maseczki do twarzy na noc – postanowiłam przetestować i nie zawiodłam się. Opakowanie było solidne (szklane). Sam produkt miał umiarkowaną konsystencję (ani za gęstą ani za rzadką) a zapach umilał mi wieczorną pielęgnację. Używałam tej maseczki za równo na noc, jak i jako krem na dzień – w jednym i drugim przypadku sprawdzała się rewelacyjnie. Przede wszystkim odczuwalne jest bardzo dobre nawilżenie i odżywienie.
Projekt Denko luty 2018
Ocena: 5/6
Czy kupię ponownie: TAK



A jak wasz Projekt denko luty 2018 ?
Jeśli już macie na swoim blogu, koniecznie podzielcie się linkami w komentarzu ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz