Idealne miejsce na lampkę prosecco w Krakowie



Słyszeliście kiedyś o miejscu które serwuje prosecco z kija i to w dodatku za cenę (niech ona na razie zostanie słodką tajemnicą) tak niską, że aż nieprawdopodobną. Ja nie słyszałam, baa... nawet sobie czegoś takiego nie wyobrażałam. Miejsce przypadkowe, sprytnie schowane - a do tego niezwykle klimatyczne i fajnie wystylizowane.








Pierwszy Stopień ul. Świętej Katarzyny 2 w Krakowie - to miejsce niezwykle klimatyczne. Częściowo odsłonięta cegła nadaje temu miejscu klimat piwnicy, choć lokal znajduje się równo z poziomem ulicy.  Jeśli będziecie w dzielnicy Kazimierz - koniecznie musicie tu wpaść na dobre regionalne wino, czeskie piwo albo znakomite prosecco przegryzając przepysznie wyglądającymi kanapkami (których osobiście nie jadłam, dlatego mogę co najwyżej ocenić ich walory wizualne). 

Miejsce naprawdę zachwyca swoim klimatem, ale także tym co ważne - przesympatyczną obsługą, która ma świetny kontakt z klientem. Co najbardziej wyróżnia ten lokal ? Ceny !! 
A teraz czas na wyjawienie sekretu ceny prosecco - otóż kosztuje ono.... uwaga... !! 5 zł 

Wszystkim moim czytelniczkom z Krakowa szczerze zazdroszczę :) W Warszawie takich miejsc nie ma... no chyba, że ja o czymś nie wiem :]



 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz