Haul zakupowy sephora.pl



Nie znam kobiety, która nie lubi robić zakupów - choć każda z nas ma pewnie inne preferencje (ubrania, kosmetyki, gadżety, książki etc.) to moment kiedy kurier puka do twoich drzwi, albo odbierasz przesyłkę z paczkomatu wywołuje uśmiech i radość na twarzy każdej kobiety. Dziś chciałabym Wam pokazać moje malutkie zamówienie ze sklepu internetowego sephora.pl





Jak widzicie - nie ma tego dużo. Staram się minimalizować moje zakupy i kupować to, co jest mi niezbędne - żeby nie robić sobie niepotrzebnych zapasów. Tym razem wybór padł na 3 produkty - a dlaczego akurat na te - tego dowiecie się w dzisiejszym wpisie.



Skinfood, Black Sugar Honey - maseczka do twarzy

Szukałam maseczki, która będzie nawilżająca, odżywiająca i z dobrym składem. Początkowo chodził mi po głowie zakup masek w płachcie, ale te które mnie najbardziej interesowały - były niedostępne. Idąc tropem azjatyckiej pielęgnacji natrafiłam na maskę firmy Skinfood, Black Sugar Honey i przekonały mnie do jej zakupu dwie kwestie - skład oraz to, że nie jest to maska jednorazowa - czyli wystarczy na więcej niż jedno użycie. Jeśli chodzi o zapach miodu - uwielbiam - więc dla mnie na plus. Zobaczymy czy produkt się sprawdzi - oczywiście możecie spodziewać się opinii na moim blogu w późniejszym czasie.



SEPHORA COLLECTION Płyn micelarany do demakijażu twarz i oczy

O tym produkcie wiele dobrego słyszałam, dlatego z czystej ciekawości postanowiłam go przetestować na własnej skórze i oczywiście oczach. Małą (w zasadzie najmniejszą z dostępnych) pojemność wybrałam właśnie z uwagi na oczy. Moja skóra jest dość wrażliwa i wiele płynów tego typu mi dodatkowo tę okolicę podrażnia. Mam nadzieję, że pod tym względem mnie nie zawiedzie i za jakiś czas będę mogła wyrazić o nim swoją opinię.



BECCA, Shimmering Skin Perfector -Rozświetlacz w płynie

Produkt wpadł do mojego koszyka po wypróbowaniu próbki. Uznałam, że podoba mi się efekt glow na skórze i chciałabym móc częściej to powtarzać :) 



Do każdego zamówienia możecie wybrać 3 próbki - ja wybrałam takie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz