ZAKUPY ROSSMANN


Dziś przychodzę do Was z kolejnymi zakupami z Rossmanna, chociaż ostatnie były nie tak dawno. Kosmetyki pielęgnacyjne bardzo szybko się z zużywają, więc przyszedł czas uzupełnić zapasy. Przy okazji wizyty rozejrzałam się za kilkoma ciekawymi nowościami na rynku. Kilka z nich wpadło do mojego koszyka, więc z miłą chęcią je przetestuję i zrecenzuję na blogu.



NOWOŚĆ, Olejek do kąpieli i pod prysznic firmy Bielenda  
Cena 11,99 zł


NOWOŚĆ, Witaminowy olejek pod prysznic - nawilżający - Bielenda
Cena 14,99 zł


CENA NA DO WIDZENIA,  Kremowy żel pod prysznic sensitive Fenjal
Cena 6,29 zł


Żele pod prysznic ISANA
Cena 3,49 zł / szt.


NOWOŚĆ, Evree - krem ratunek dla stóp
Cena 9,99 zł



Sun Ozon, Matujący fluid przeciwsłoneczny
Cena 13,79 zł







15 komentarzy:

  1. Te żele pod prysznic z Isany mam chęć wypróbować ale nigdy ich nie mogę spotkać w swoim Rossmannie.
    Też ostatnio kupiłam ten krem z filtrem matujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek pod prysznic bym chciała^^

    OdpowiedzUsuń
  3. olejek witaminowy pod prysznic mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania żeli z Isany są zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żele z Isany wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego olejku pod prysznic ;D Żele Isana jak zwykle urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelu marakuja & kokos Isana jeszcze nie miałam - muszę koniecznie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w opakowaniach żeli pod prysznic z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te olejki Bielendy są na mojej liście. wstrzymuje się bo mam kilka żeli napoczetych a promocji i tak nie ma póki co :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten matujący fluid przeciwsłoneczny wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzoskwiniowy żel z Isany pachnie cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy żel z Isany jest cudowny <3 Kupiłam go na wyjeździe w górach szukając czegoś najtańszego, a okazał się moim ulubionym pod względem zapachu.
    http://milletica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się muszę wybrać do Rossmanna na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. upolowałaś fajne perełki:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te nowości Bielendy są bardzo kuszące :) Ostatnio bardzo polubiłam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Paulla Beauty , Blogger