FOOD BOOK #3


 Dziś zapraszam Was na trzecią odsłonę mojego food booku. Miałam w zapasie kilka zdjęć potraw, które robiłam jeszcze w zeszłym miesiącu więc postanowiłam je wykorzystać w dzisiejszym poście i tym sposobem stworzyłam dla Was inspirację na ciekawe, zdrowe potrawy.




Mała zmiana w porannym nawadnianiu organizmu, do ciepłej wody z cytryną wyciskam trochę świeżego imbiru.



Śniadanie, czyli płatki owsiane z jogurtem i owocami



Koktajl na mleku ryżowym waniliowym z bananem, ananasem i wiórkami kokosowymi - coś pysznego !



Moja wymyślona potrawka z dzikiego ryżu z pomidorami i brukselką



Zrobiłam mój pierwszy smalec wegański z fasoli i wyszedł pycha !
Z przepisu Jadłonomia



Makaron z kiełbaską z kurczaka, brokułem i cukinią



Tak jak wspominałam, niektóre potrawy pochodzą z zeszłego miesiąca… ponieważ, podjęłam ostatnio decyzję, że przechodzę na dietę wegańską. Dlatego informuję, że w najbliższej przyszłości na blogu będą się pojawiały nieco urozmaicone przepisy :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz