FOOD BOOK #3


 Dziś zapraszam Was na trzecią odsłonę mojego food booku. Miałam w zapasie kilka zdjęć potraw, które robiłam jeszcze w zeszłym miesiącu więc postanowiłam je wykorzystać w dzisiejszym poście i tym sposobem stworzyłam dla Was inspirację na ciekawe, zdrowe potrawy.




Mała zmiana w porannym nawadnianiu organizmu, do ciepłej wody z cytryną wyciskam trochę świeżego imbiru.



Śniadanie, czyli płatki owsiane z jogurtem i owocami



Koktajl na mleku ryżowym waniliowym z bananem, ananasem i wiórkami kokosowymi - coś pysznego !



Moja wymyślona potrawka z dzikiego ryżu z pomidorami i brukselką



Zrobiłam mój pierwszy smalec wegański z fasoli i wyszedł pycha !
Z przepisu Jadłonomia



Makaron z kiełbaską z kurczaka, brokułem i cukinią



Tak jak wspominałam, niektóre potrawy pochodzą z zeszłego miesiąca… ponieważ, podjęłam ostatnio decyzję, że przechodzę na dietę wegańską. Dlatego informuję, że w najbliższej przyszłości na blogu będą się pojawiały nieco urozmaicone przepisy :)

















7 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne potrawy :) Wyglądają smacznie.
    Co skłoniło Cię do przejścia na dietę wegańską :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam dużo książek na temat wpływu jedzenia na zdrowie i doszłam do wniosku ze weganizm będzie dla mnie najlepszą opcją

      Usuń
  3. Większośc dań wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o smalcu wegańskim wiele słyszałam dobrego i jestem go ciekawa, muszę w końcu wypróbować go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pyszności :)
    Również bardzo często jem na śniadanko płatki owsiane z jogurtem, owocami ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dieta wegańska? Może być ciekawie. Czekam na food booki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Paulla Beauty , Blogger