NOWOŚCI KOSMETYCZNE #MARZEC 2015


Po nowościach niekosmetycznych przyszedł czas na te kosmetyczne. Ostatnio moje zakupy były bardzo skromne i składały się głównie z produktów niezbędnych. Tym razem będzie tego trochę więcej, ponieważ wszystko mi się pokończyło :)




Pod koniec zeszłego miesiąca farbowałam włosy i chciałabym aby efekt utrzymał się długo, a włosy były piękne i lśniące - dlatego po raz pierwszy sięgnęłam po produkty fryzjerskie, profesjonalne.  Na allegro zamówiłam wielką maskę, gigantyczny szampon i olejek do włosów. Z dwóch pierwszych jestem bardzo zadowolona, natomiast olejek ma w składzie alkohol denat - więc jestem niezadowolona z zakupu (staram się unikać alkoholu w składzie).


Po 6 miesiącach używania skończył się mój ulubiony krem z filtrem 50+ z LRP - szukałam go we wszystkich możliwych aptekach i w końcu dorwałam :) W gratisie otrzymałam mleczko po opalaniu z tej samej firmy.


Nie mogłam się nie skusić na olejek Alterra w promocyjnej cenie 9.99 - tego wariantu jeszcze nie próbowałam - jestem bardzo ciekawa.


Chusteczki z płynem micelarnym z Biedronki są moim ulubieńcem, dlatego kupiłam kolejne opakowanie.


Pobiegłam specjalnie do Rossmanna po nowe warianty zapachowe żeli pod prysznic LPM - były w promocji więc wzięłam wszystkie :)


Do koszyka wpadł płyn Meridol, olejek do włosów Gliss Kur, nowy zapach suchego szamponu Batiste, Krem pod oczy Rival de Loop (w promocji za 4,99 zł - konsystencja bardzo treściwa, jestem mega zadowolona z zakupu - rewelacja !), dezodorant adidas oraz jedwab do włosów z Joanny.



39 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Rival de Loop ma krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam… ale w zasadzie większego wyboru w Rossmannie nie ma :)

      Usuń
  2. Ciekawe nowości, wąchałam te nowy zapachy od Le Petit, ale szczerze to żaden mi nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem żeli LPM, nie wąchałam ich jeszcze, ale będę się za nimi rozglądać w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe są i opakowania urzekają <3

      Usuń
    2. Zapachy mają świetne :)

      Usuń
  4. Koleżanka przywiozła mi z Paryża ten żel piwonia&malina. Mile wspominam, lubiłam jego zapach. Jak mam nadzieje nie zapomnę powącham go czy pachnie tak samo jak ten co miałam. Ja bardzo lubię pielęgnacje profesjonalną do włosów. Polecam serię Vitamino Color z Loreala. Welli profesjonalnej nigdy nie miałam. Lubię profesjonalne produkty za wydajność i jakość, używałam różnych marek:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości. Żale muszę obwąchać, bez wąchania chciałabym wszystkie oczywiście :)
    Lubie Batiste, właściwie każda wersja mi pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się zdecydować więc wzięłam wszystkie :) Mi w sumie też każda za wyjątkiem tego różowego XXL

      Usuń
  6. te chusteczki są także moim ulubieńcem:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w tym miesiącu poszalałam na dniach lifestyle w SP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet się nie zagłębiałam bo pewnie bym popłynęła :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Od początku roku to moje największe zakupy, styczeń i luty mocno się ograniczałam do niezbędnego minimum :)

      Usuń
  9. Te nowe żele LPM bardzo ładnie pachną, też się skusiłam :) a krem Anthelios ultra lekki LRP też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te olejki Alterry ;) i żele :) szczególnie ich zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję olejku Alterra, ponieważ wiele razy mijam ten produkt w Rossmannie, a nie mogę przekonać się do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten liliowy żel LPM, nowy Batiste oraz ten krem pod oczy. Mam niebieską wersję i teraz sprawuje się całkiem nieźle, choć na początku powodował podrażnienie i łzawienie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości :) Muszę spróbować tych nowych zapachów LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy - ja ostatnio poległam w szukaniu kremu pod oczy w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dużo nowości, jest co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żele LPM mają ciekawe zapachy, chyba też się skuszę na którąś nowość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy Batiste :D Muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusteczki do demakijażu z Biedronki są moim absolutnym hitem. Widzę, że to nie tylko moje zdanie:)
    Poza tym uwielbiam te żele pod prysznic z LPM <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Paulla Beauty , Blogger