Golden Rose, COLOR SENSATION LIPGLOSS - 103


Witajcie serdecznie,

Jeśli lubicie odcienie Nude na ustach, to dzisiejszy post jest właśnie dla Was :) Chciałabym Wam dziś pokazać propozycję od Golden Rose - błyszczyk do ust z serii Colour Sensational o numerze 103, który otrzymałam na jesiennej edycji spotkania blogerskiego #autumnedition. Muszę przyznać, że kolor trafił w mój gust idealnie - tak się złożyło, że akurat nie miałam żadnego błyszczyka w odcieniu nude - zatem prezent od firmy okazał się dla mnie bardzo trafiony. 

Gama kolorystyczna błyszczyków z tej serii jest bardzo bogata, bo posiada aż 24 odcienie - każda z Was na pewno będzie miała w czym wybierać i trafi na kolor, który będzie najodpowiedniejszy :) Cena produktu na stronie producenta wynosi 12,90 zł, więc jest bardzo przystępna.


Opakowanie produktu jest jak na moje oko dość proste, ale przy tym eleganckie (bardzo mi się podoba kształt). Pędzelek jest bardzo wygodny i mięciutki, lekko płaski. Błyszczyk utrzymuje się na ustach do dwóch godzin, czyli standardowo jak na tego typu produkty :)

Dla mnie odcień jest idealny. Bardzo delikatny i subtelnie wyglądający na ustach bez nachalnych drobinek, których nie lubię. Daje bardzo ładny efekt połysku na ustach i prześlicznie pachnie, co jest jego sporym atutem.








22 komentarze:

  1. Bardzo lubię naturalne usta, więc ten błyszczyk byłby dla mnie idealny-szkoda tylko, że w mojej okolicy jest ciężko z dostępnością do kosmetyków GR.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jednak ja wolę coś ciemniejszego na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek całkiem ładny, ale i tak bym go nie kupiła:) Wolę szminki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie kupowałam żadnego błyszczyka, chyba nawet aktualnie żadnego nie mam. Tylko szminki i pomadki w płynie... Ten ma śliczny kolor, muszę chyba iść i obejrzeć go z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie i delikatnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny zapach błyszczka to nie wątpliwy atut:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ślicznie i naturalnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, ze w takim sztucznym świetle, bo to kompletnie nie oddaje koloru ;p Ja na szczęście wiem jak wygląda, bo mam ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa byłam jak one wyglądają na ustach, bo błyszczyki Glazel w podobnych odcieniach nie powalają. A tu jest dobrze. Powiedziałabym - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Chociaż ja wolałabym szminkę w tym kolorze, nie lubię, kiedy moje usta się tak błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ustach pieknie sie prezentuje, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie delikatne :))podoba mi się bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam inny kolor z tej serii a wybór kolorów jest tak duży, że ciężko było mi się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń