STO LAT! Balsam do ust Rêve de Miel® 20 lat łagodności i miodu... KONKURS DLA WAS !



STO LAT!

Balsam do ust Rêve de Miel®






Hołd dla Królowych Miodu i dla wszystkich kobiet, które uczyniły ten miodowy produkt kultowym, na przestrzeni ostatnich 20 lat.












Aby uczcić 20 lecie legendarnego ultra-odżywczego balsamu do ust Rêve de Miel®,
NUXE ozdobił jego mały słoiczek
3 różnymi kolorami, niosącymi
radość i blask!
 Ponieważ każda kobieta ma w sobie coś "NUXE", i dlatego, że każda z nas jest inna, NUXE stworzył 3 limitowane edycje
ultra-odżywczego balsamu do ust Rêve de Miel®:


Balsam do ust Rêve de Miel®,
1 Kultowy zabieg pielęgnacyjny, 3 Edycje limitowane:
każda kobieta ma własną osobowość...

3 Edycje Limitowane
o UNIKALNEJ FORMULE


Jak to się stało, że w ciągu 20 lat stał się
produktem MUST-HAVE?



 Konkurs dla Was !
Wygraj Balsam do ust Rêve de Miel® 
z limitowanej edycji jubileuszowej

Mam dla Was 3 słoiczki do rozdania


22.09.2014 - 12.10.2014

REGULAMIN


1. Organizatorem Konkursu jest http://paulla-beauty.blogspot.com, a sponsorem nagród jest firma NUXE
Nagrodą w konkursie są 3 balsamy do ust Rêve de Miel® firmy Nuxe z edycji limitowanej. 
2. Konkurs trwa od 22.09.2014 - 12.10.2014 do godziny 23:59. Jury wyłoni 3 zwycięzców.
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.
4. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie lub posiadające zgodę rodzica będące publicznymi obserwatorami bloga http://paulla-beauty.blogspot.com. W zgłoszeniu należy podać adres mailowy do kontaktu. 
5. Wysyłka nagród realizowana będzie tylko na terenie Polski, na koszt organizatora rozdania, za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przeciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania danych od Zwycięzców. Na dane od Zwycięzców czekam 3 dni robocze od dnia ogłoszenia wyników konkursu
6.  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
7. Chęć udziału w konkursie Uczestnik wyraża zostawiając komentarz pod tym postem, zgodnie ze wzorem zgłoszenia, który zostanie podany pod regulaminem. 
8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie
Pamiętajcie aby wziąć udział w rozdaniu należy 

OBOWIĄZKOWO 

Należy być publicznym obserwatorem bloga Paulla Beauty oraz udostępnić w dowolny sposób informację o konkursie (baner na blogu lub udostępnienie na facebooku)
oraz odpowiedzieć na pytanie:

  Który ze słoiczków limitowanej edycji Rêve de Miel® najbardziej odpowiada twojej osobowości ? LOVE, POP czy SMART - odpowiedź uzasadnij 

BANEREK:

WZÓR ZGŁOSZENIA
1. Obserwuję jako : 
2. E -mail: 
3. Udostępnienie baner lub facebook: (link obowiązkowo)
Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) : 

Będzie miło, jeśli polubicie profil Nuxe na facebooku :) klik

28 komentarzy:


  1. 1. Obserwuję jako : paula a
    2. E -mail: kosmetyczneszalenstwo7@gmail.com
    3. Udostępnienie na facebooku: https://www.facebook.com/293089167541635/photos/a.293868977463654.1073741828.293089167541635/304424483074770/?type=1&permPage=1
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) : Najbardziej chyba pasuje do mnie LOVE, czyli z natury niepoprawna romantyczka, zdarza się, że potrafię być namiętna. Zawsze eksploduje we mnie wulkan energii, musi być mnie pełno, musi być mnie głośno i jak każda kobieta staram się być zmysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako : Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
    2. E -mail: perfekcyjny.poradnik @ gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) :
    Do mnie pasuje każdy po troszeczku, ale najbardziej chyba LOVE. Pracuję w dwóch pracach, w związku z czym mój dzień zaczyna się o 5:30 a kończy o 22 dlatego zawsze muszę mieć zapas energii, na szczęście nie narzekam na jego brak, bo kiedy przychodzi weekend na nie usiedzę w miejscu i zawsze robię coś ciekawego. Namiętność i zmysłowość to moje drugie (i trzecie) imię. Jak kocham to tylko całym sercem! Jestem kobietą z pazurem, ale nie zdradzę swoich trików, bo są ściśle tajne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Karolina
    2. E -mail: globalnie.blog@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: (link obowiązkowo) http://www.globalnie.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij): Zdecydowanie wersja POP bo ciężko mnie okiełznać ;-) mam zawsze głowę pełną pomysłów i nigdy nie wiadomo co nowego akurat się w niej pojawi. Uwielbiam chodzić własnymi ścieżkami. Nie lubię, gdy ktoś mi narzuca co mam robić. Lubię o wszystkim decydować sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako : Tested Cosmetics
    2. E -mail: testedcosmetics@onet.eu
    3. Udostępnienie baner lub facebook: (link obowiązkowo) http://tested--cosmetics.blogspot.com
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? : Najbardziej mojej osobowości odpowiada słoiczek LOVE. Nie tylko staram się być zmysłowa, ale i namiętna kiedy trzeba, ale staram się kochać i kocham cały sercem. Miłość dla mnie jest najważniejsza. Jestem za granicą i tylko na moją miłość mogę w tej chwili liczyć. Staram się tryskać energią każdego dnia, by oddać trochę tej energii innymi. Namiętność i zmysłowość powinny być cechami każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako : Daisy K
    2. E -mail: dorota61@onet.pl
    3. Udostępnienie baner lub facebook: https://www.facebook.com/kolorowyswiatmarzen/posts/310559002461152
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) : Mój wybór padł na LOVE bo miłość to coś, bez czego człowiek nie potrafi żyć. Wszystko co mnie otacza, pozwala mi kochać. Otaczająca przyroda, zwierzęta które nam ufają mniej lub bardziej, bliskie osoby dla których chce się żyć i oddać wszystko co możliwe. Moją nieodłączną cechą jest też zmysłowość i namiętność z dużą dawką romantyzmu, którą potrafię obdarzyć wyjątkową mi osobę. :)

    OdpowiedzUsuń

  6. 1. Obserwuję jako : Shirohana
    2. E -mail: malvinemalvine@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://shirohana-s-place.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) :
    Chyba SMART bo w każdym miejscu i czasie pozostaję sobą (ponadczasowa). Ciężko było wybrać jeden słoiczek, bo w każdym z nich jest część mnie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako : Sabi S.
    2. E -mail: isthemagic@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ?
    POP singielka szalona jadąca samotnie nad morze, spędzająca 19,5h w 44h podróży w pociągu! biegająca z rana szukając szczęścia i latająca we wszelakiej maści sukienkach:) Więc jak nic wolna, spontaniczna i modna!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: goodtotry.ann
    2. E-mail: goodtotry.ann@gmail.com
    3. Udostępnienie baner: http://www.goodtotry.pl/

    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) :
    Myślę, że moją osobowość najlepiej oddaje SMART i nie chodzi mi tu o popularną w zarządzaniu koncepcję celów :). Jeśli na SMART składają się te jakże pięknie brzmiące cechy (żeby nie powiedzieć przymioty i ograniczyć patos) to sądzę, że siedzą one we mnie. Elegancja, wyrafinowanie i ponadczasowość. Według mnie nie przejawiają się one na zewnątrz, tak jak być może postrzega je większość osób. Są one zlokalizowane głęboko w moim umyśle i osobowości. Przejawiają się w moim mniemaniu w tym jak traktujemy siebie oraz innych ludzi. W sytuacjach gdy emocje sięgają zenitu, potrafię nad nimi zapanować i trzymać je na wodzy. Potrafię dobierać słowa tak, by zważać na czyjeś uczucia i wartości, aby nie zranić drugiej osoby. Elegancja i wyrafinowanie to nie ubiór, makijaż, maniery- to kultura i szacunek dla otoczenia. Możliwe, że moja interpretacja tych cech jest bardzo dziwna, ale w końcu jest moja i na tym polega interpretacja. Sądzę więc, że jestem taką osobą i balsam SMART doskonale by do mnie pasował.

    OdpowiedzUsuń

  9. 1. Obserwuję jako : Ania
    2. E -mail: hempafulkolandia@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://potejstronielustra.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? No cóż, choć najbardziej podobają mi się słoiczki Love i Pop to opisem jednak najbardziej pasuje do mnie słoiczek Smart. Cenię sobie klasykę, prostotę i elegancję praktycznie w każdej dziedzinie życia: ubiorze, makijażu, biżuterii, wystroju wnętrz. Nie gonię ślepo za modą, krzykliwymi kolorami i dziwnymi formami. Lubię rzeczy dobrej jakości, ponadczasowe, które będą wyglądały tak samo świetnie teraz i za 20 lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwują jako : Iris
    2. E-mail: iris06648@gmail.com
    3. Udostępniam banner na kraniec-teczy.blogspot.com
    4.Gdybym miała kierować się kolorem, wybrałabym Love. Jeśli nazwą: Smart. Ale ponieważ biorę pod uwagę cechy przypisane każdej wersji, wybieram Pop. Wolność to chyba wartość, którą cenię najbardziej. Często w jej imię popełniam błędy, podejmując spontaniczne decyzje, byle tylko nie podporządkować się innym. Czy jestem modna? Moda to pojęcie względne. Staram się pogodzić ze sobą podążanie za trendami i jednocześnie bycie oryginalną.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako : Magdalena Sz L
    2. E -mail: nikolsosna@o2.pl
    3. Udostępnienie baner lub facebook: https://www.facebook.com/magdalena.sz.12/posts/564468216987151
    4. SMART Reve de Miel najbardziej odpowiada mojej osobowości : elegancka , wyrafinowana, ponadczasowa , albo właściwiej było by powiedzieć , chciałabym by jej odpowiadał. Własnie taka chciałabym być i do tego dążę, moi idole i wzorce są właśnie Smart- eleganckie, wyrafinowane i ponadczasowe. Zawsze elegancki, wyrafinowane w każdej sytuacji , nawet groteskowej, przez co nie pozwalają zapomniec o sobie, staja się wzorem i to wzorem który nie przemija , nie daje się zdominowac żadnym nowym , przemijającym, aspirującym gwiazdkom.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako : Moon.
    2. E -mail: sakura251@wp.pl
    3. Udostępnienie baner lub facebook: https://www.facebook.com/justyna.krol.543/posts/751842788215655
    4. Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości? Myślę że najbardziej odpowiada słoiczek Smart. Jestem spokojna i cenie to co ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako : włosovelove.
    2. E -mail: wlosovelove@o2.pl
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://wlosovelove.blogspot.com
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ?
    Najbardziej pasuje do mnie słoiczek LOVE. Namiętna, pełna energii, zmysłowa. Potrafię zrobić milion rzeczy w ciągu jednego dnia, więc energii mi nie brakuję. A oto, czy jestem namiętna i zmysłowa najlepiej spytać mojego chłopaka ;) Myślę, że potwierdziłby że wszystkie cechy LOVE mnie opisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako : www.sugarninjas.wordpress.com
    2. E -mail: kontakt.sugarninjas@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://sugarninjas.wordpress.com/

    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości?: Smart, właśnie tak lubię o sobie myśleć;D

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako : Dusiek Dusiek
    2. E -mail: obiektyw0@op.pl
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako : Angel
    2. E -mail: joanna.wrona17@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: www.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? Jest to trudna decyzja, ale jednak wybrała bym słoiczek Love, ponieważ cechy, które zostały podane w opisie najbardziej mnie odzwierciedlają. Pełna energii- o to wystarczy zapytać kogokolwiek kto chociaż trochę mnie zna. Zmysłowa i namiętna na to odpowiedzi w chwili obecnej nie usłyszymy, ale miejmy nadzieję, że coś z tego wyjdzie i przekonamy się już niedługo ile jest prawdy w tych 2 słowach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako : Monika S
    2. E -mail: monika_cubalibre@hotmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://caffedurantelavoro.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? ZDECYDOWANIE wersja POP , ja też jestem jak limitowana wersja :) Jestem wolną osobą, nie lubię jak ktoś za mnie decyduje, spontaniczna, szybciej działająca niż myśląca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Onserwuję jako: paul75i1
    2. E-mail: paul75i1@wp.pl
    3. Baner: http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html

    JESTEM POP DZIEWCZYNĄ,
    ZASADY SWOJE MAM,
    PACHNĘ MIODEM I MALINAMI,
    SKACZĄC A TO TU,A TO TAM!

    TANECZNYM KROKIEM BUDZĘ SIĘ,
    NIE MA DLA MNIE RZECZY NIEMOŻLIWYCH,
    ZE SKRAJNOŚCI W SKRAJNOŚĆ CO DZIEŃ BRNĘ,
    I MAM JEDEN Z NAJBARDZIEJ CHARAKTERÓW BURZLIWYCH.

    MÓWIĄ O MNIE SZALONA,
    A JA ROZRYWKOWA PO PROSTU JESTEM,
    ZAWSZE ROBIĄC Z GUMY BALONA,
    OBEZWŁADNIAM JEDNYM GESTEM.

    TAKIE JUŻ ŻYCIE POP DZIEWCZYNY,
    ALE MOŻNA DOGONIĆ ŻYCIE
    BO DA SIĘ ZŁAPAĆ MIÓD I MALINY
    W SZKLANY SŁOICZEK...

    :))





    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuje jako: anya
    2. Email: aniutteblog@gmail.com
    3. Baner: www.aniutte.blogspot.com
    4. Dopiero teraz, myśląc o tym jaki słoiczek wybrać zdałam sobie sprawę jak bardzo złożona jest osobowość. Nie tylko moja, ale każdego z nas. Doszłam do wniosku, że tak naprawdę w każdym z tym słoiczków jest jakaś część mnie, ale z uwagi, że mogę wybrać tylko jeden, chyba zdecydowałabym się na Smart. Zawsze byłam "tą" zorganizowaną. Do tej pory nie wyobrażam sobie życia bez kalendarza. Chyba nigdy nie wiedziałabym co potrzebuję w danej chwili kupić, ani ile wydatków mam w tym miesiącu i jak wygląda mój budżet. Z pewnością nie potrafiłabym optymalnie zorganizować sobie czasu. A już na pewno nie byłabym w stanie pamiętać rzeczy za wszystkich innych. Lubię myśleć, że jestem ponadczasowa, bo tak naprawdę żadnych barier się nie boję, bariery dla mnie tak jakby nie istnieją, tak samo jak nie istnieją problemy, których nie da się rozwiązać. Dla mnie ponadczasowość to stan umysłu, w zależności od tego jak bardzo otwarci jesteśmy na świat. Jeśli chodzi o elegancję, to uwiebiam eleganckie ubrania i prostotę. Niektórym ludziom eleganckie ubrania kojarzą się przede wszystkim z pracą biurową, ale jeśli chodzi o mnie to wydaje mi się, że elegancje można pokazać adekwatnie do swojego wieku. Lubię być elegancka. Wtedy wszyscy traktują mnie poważnie. Czy jestem wyrafinowana? Czasami tak, myślę, że pewnie inni ludzie mogą to zupełnie inaczej odbierać, ale ja wiem, że nie można zadowolić mnie byle czym. Jeśli miałabym być w przyszłości na kierowniczym stanowisku to bardzo współczuję swoim pracownikom, bo ich praca będzie musiała być wykonana bardzo dobrze, żebym mogła ją zaakceptować. Często jestem subtelna i delikatna, ale umiem też pokazać pazura. Nawet nie sądziłam, że tyle rzeczy będę mogła o sobie powiedzieć w jednym komentarzu :)
    Powodzenia wszystkim :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako : WingsOfEnvy
    2. E -mail: info@wingsofenvy.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: -
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) :
    Nie wiem, czy mam zacząć się martwić, ale wygląda na to, że mam 3 osobowości :)
    Dla faceta jestem LOVE: namiętna, pełna energii i zmysłowa.
    W pracy jestem SMART: elegancka, wyrafinowana i ponadczasowa.
    Dla przyjaciół jestem POP: wolna, spontaniczna i modna.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako : Aneta Blicharska
    2. E -mail: anettblii@gmail.com
    3. Udostępnienie baner: http://glamorousanette.blogspot.com
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ?
    - Mam w sobie trochę z każdego koloru, jednak chyba najbardziej moją osobowość odzwierciedla Smart. Elegancka? Ponadczasowa? Wyrafinowana? Nie wiem czy inni też mnie tak widzą, ale właśnie taka staram się być - kobieta z klasą, znająca swoją wartość. A wydaje mi się, że właśnie znanie swojej wartości powoduje, że kobieta może powiedzieć, że ma klasę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Joasiaczek
    asikkk2@wp.pl

    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ?

    Moim zdaniem najbardziej odpowiada mojej osobowości słoiczek SMART. Elegancka, wyrafinowana i ponadczasowa. Ten balsam idealnie do mnie pasuje.
    Jestem elegancka, bo taki jest mój styl i lubię go. Sportowe stroje nie są dla mnie, muszę wyglądać profesjonalnie i perfekcyjnie, czyli tak jak stylowy słoiczek tego balsamu.
    Jestem wyrafinowana, bo mam staram się zawsze robić wszystko perfekcyjnie i dokładnie. Chcę być mistrzem w wielu dziedzinach, bo lubię się uczyć i wiem, że będę uczyć się całe życie. Podobnie jak balsam NUXE - jeśli coś robię to na najwyższym poziomie.
    Jestem ponadczasowa - staram się dużo czytać o świecie, by być dobrze poinformowaną, a z drugiej strony chcę, by potomni o mnie pamiętali. Idealnie wpisuję się więc w pewną filozofię marki NUXE, która również jest ponadczasowa.
    Ja i ten balsam pasujemy do siebie :)

    baner: http://mowtylkoszeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Essalii
    Baner: http://letyourhairdown00.blogspot.com/
    Najbardziej pasuje do mnie love, ponieważ jestem pełna energii- nigdy nie mogę wysiedzieć na miejscu,chciałabym cały czas coś robić nawet jeżeli jestem zmęczona. Również jestem zmysłowa oraz namiętna. Jestem bardzo uczuciowa, uwielbiam okazywać swoje uczucia, nigdy nie bywam oschła w stosunku do osób, do których coś czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako : Kasia Noga
    2. E -mail: kasianoga457@o2.pl
    3. Udostępnienie baner http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? Jest to trudne pytanie, bo nie umiem wybrać 1 słoiczka....każdy ma cechę ,która mnie opisuje. Także jakby połączyć te 3 słoiczki ...mogłabym go wybrać ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako : kikusia mała
    2. E -mail: kikus125@onet.pl
    3. Udostępnienie baner na pasku bocznym: http://modaistylkikusi.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) : Najbardziej mojej osobowości odpowiada balsam o nazwie Love z powodu że od trzech lat jestem w stałym związku no i oczywiście zakochana, co wcale nie wypaliło się po czasie ;) staram się zawsze być pełna energii i często śmiać z byle czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako : Science Woman
    2. E -mail: hbanasiak@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://makeupibreakup.blogspot.com/
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości? Zdecydowanie smart! Jestem elegancka - biegam nawet do labu w szpilkach:) Wyrafinowana - o tak ale nie zanadto. Wiem co potrafię i znam swoją wartość, ale do arogancji mi daleko. Ponadczasowa - stawiam na klasykę nie tylko w modzie. Smart pasuje do mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję jako : Amika
    2. E -mail: monika.anastazja.rodak@gmail.com
    3. Udostępnienie baner lub facebook: http://paczkomanka.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/budyn.czubowna/posts/823607581023438
    Który ze słoiczków limitowanej edycji Reve de Miel najbardziej odpowiada twojej osobowości ? (odpowiedź uzasadnij) : Cóż po krótkim zastanowieniu, zdecydowanie jestem Love, namiętna i silnie odczuwam wszelkie emocję, zmysłowa wkażdym znaczeniu tego słowa, co może nawet potwierdzić mój narzeczony ;D.. oraz Pełna energii, zawsze mam na wszystko siły i pomysły. Te trzy cechy w połączeniu tworzą mnie dziewczynę niezwykle uczuciową i empatyczną :D

    OdpowiedzUsuń

  28. 1. Obserwuję jako : dobiezka
    2. E -mail: dobiezka@o2.pl
    3. Udostępnienie baner lub facebook: https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/296204807238198

    LOVE, ponieważ kocham sport i jestem zawsze pełna energii! Również ten łóżkowy, w którym budzi się moja zmysłowość i namiętność :D

    OdpowiedzUsuń