SILKER UNA ROLLAND - Jedwab do włosów


Witajcie Serdecznie,

W dzisiejszym poście poopowiadam wam troszkę o moim jedwabiu do włosów z serii profesjonalnej - Una Rolland  - Silker. Pierwszy raz z tym produktem spotkałam się bardzo dawno temu w jednym z salonów fryzjerskich w moim rodzinnym mieście. Od razu urzekł mnie zapach tego produktu, oraz efekt mięciutkich włosów po jego użyciu. Była to nowość w tym salonie - produkt można było u nich zakupić, a każda klientka dostawała pokaźną próbkę. Moja starczyła mi na kilkanaście użyć i choć produktem byłam zachwycona - jako licealistka raczej nie mogłam sobie pozwolić na zakup pełnowymiarowego produktu za ok 60 zł - szkoda mi było na niego pieniędzy. Jednak czasy się zmieniły, a ja strasznie za nim tęskniłam. Szukałam go chyba na wszystkich możliwych stoiskach i punktach w Warszawie z profesjonalnymi produktami do włosów - jednak nikt nie miał zielonego pojęcia o co mi chodzi :] Aż w końcu w czerwcu 2013 roku dorwałam go na Allegro - cena z przesyłką wyniosła mnie ok 56 zł - w tej chwili dostępne są z przesyłką już za 45 zł :) Swoją butelkę mam już od prawie 10 miesięcy i jeszcze się nie skończyła :)


Zdaniem producenta:

Redukuje elektryzowanie się włosów i ułatwia rozczesywanie.
Momentalnie zapewnia widoczny, długotrwały i wspaniały połysk.
Zawiera peptydy jedwabiu dla ochrony zniszczonych włosów.
Włosy nabierają uczucia silnych,zdrowych i lepiej się układają.
Produkt idealny do prostowania włosów
Wzmacnia i odżywia.


Produkt zamknięty jest w plastikowej, poręcznej butelce o pojemności 150 ml. Posiada pompkę, która sprawdza się idealnie w dozowaniu kosmetyku. Na moje długie włosy używam codziennie 2-3 pompki i to w zupełności wystarcza. Sam jedwab jest bezbarwny, i ma dość rzadką konsystencję. Zapach produktu jest wręcz cudowny, jednak nie jest bardzo intensywnie wyczuwalny na włosach - ja go praktycznie nie czuję.

Produkt może być nakładany na wilgotne oraz na suche włosy. Ja nakładam go na wysuszone, ale jeszcze lekko wilgotnawe włosy i tak sprawdza się u mnie najlepiej.


Produkt sprawia to, co obiecuje nam producent - włosy świetnie się rozczesują, są miękkie, gładkie i nie elektryzują się - bynajmniej ja nic takiego u siebie nie zauważyłam. Włosy trochę się po nim błyszczą, jednak nie są ani trochę tłuste. Produkt doskonale radzi sobie z przesuszonymi końcówkami, dzięki niemu mogę łatwo ogarnąć swoje włosy, które wyglądają na bardziej zdrowe. Jest to zdecydowanie najlepszy jedwab, którego używałam i wszystkim go polecam. Cena jak na wydajność produktu, który wystarcza na rok codziennego stosowania - myślę, że nie jest wygórowana jak na tak dobry kosmetyk. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz